pondělí 8. srpna 2016

Květinový výkad Roberta Reevese pro týden od 8. do 14.6. 2016

Ahoj, já jsem Robert Reeves a toto je vaše týdenní duchovní vedení. Minulý týden jsem měl opravdu problém učinit rozhodnutí. Vždycky moc přemýšlím, co se stane, když udělám tohle, nebo když udělám tamto, nebo tady to... a zmatu sám sebe tak, že vlastně ani nevím, co dělám. Pak se ptám, za je to opravdu Božské vedení, které mě vede k určité možnosti, a nebo do toho mluví moje ego a podkládá důvod mé volby strachem? Sám jsem si s tím neporadil. Pomohly mi mé karty Květové terapie. Co nám tedy řeknou pro tento týden? Co andělé chtějí, abychom věděli? 

Je to karta oranžové lilie s názvem Pozvedněte své myšlenky. Ta vypovídá o tom, že jsme v poslední době vedli sami se sebou spoustu vnitřních hovorů a dost možná jsme také sami sebe odsuzovali. Mohli jsme získat pocit, že nejsme zase tak dobří, jak bychom mohli. Jenže to vychází z pozice strachu. Ten hlas, který vám říká, že jste bezcenní, že nejste dost dobří, že si nezasloužíte lásku, štěstí, zdraví nebo úspěch, to je hlas ega. Ten ale poslouchat nechceme. Potřebujeme naslouchat vysoce naladěnému pozvnášejícímu hlasu svých andělů. Tato karta říká, že jsme v poslední době až příliš poslouchali ten negativní hlas. A že místo abychom se na sebe dívali s láskou, snažili jsme se zjistit, co je s námi špatně. Já vím, že v duchovní pravdě jste Božsky dokonalí! Není na vás v duchovní pravdě nic nedokonalého. Duše žijící uvnitř vás byla stvořena s takovým citem pro detaily, že nic nemohlo být pokaženo. Naše těla, fyzické schránky našich duší, se možná ozývají a říkají si o péči prostřednictvím různých neduhů a bolístek. Možná jsme nejedli tak zdravě, jak bychom mohli. Možná jsme cítili, že potřebujeme více cvičit, nebo něco změnit, třeba odejít z práce či ze vztahu, nebo nějaká jiná velká silná rozhodnutí, která nás mohla přetížit. Ale my to zvládneme! Jsme dost silní na to, abychom se poprali se vším, co nám život přináší. A protože nám vyšla tato karta, zdá se, že jste v poslední době hodně upadali do negativity. Že jste se cítili být někým méně než tou úžasnou dokonalou bytostí, kterou jste! A tak mě prosím poslouchejte, když k vám skrze mě takto vaši andělé mluví. 
JSTE BOŽSKY DOKONALÍ. 
JSTE BOŽSKY MILOVANÍ A PODPOROVANÍ.
A když se podíváme na ty věci ve svém životě nebo ve světě, které si myslíme, že by potřebovaly změnit, tak se místo zaměřování na to, co je špatně, soustřeďme na to, co je dobré. Soustřeďujme se na požehnání, kterých se nám dostává, na tu radost a nadšení, tak abychom procítili každý den. Do toho se ponořme. TO ciťme jako svou realitu a vytlačme negativitu ven ze svých životů! Protože JSME cenní a zasloužíme si štěstí, úspěch a radost. 

Tento týden nás tedy andělé žádají, abychom se zaměřovali na ty NEJLEPŠÍ možné výsledky. Zaměřujte se na ty NEJLEPŠÍ věci ve svém životě. Soustřeďujte se na všechna ta požehnání, vyjadřujte za ně vděčnost a nemarněte čas negativitou nebo rozebíráním toho, co všechno nefunguje. Soustřeďujme se na to, co všechno už máme a za co jsme vděční. Zjistíte, že toto všechno vám přitáhne do života ještě více zázraků. Toto je opravdu silné poselství pro tento týden a já se modlím, abychom ho také následovali a soustředili se na to nejlepší, čeho můžeme dosáhnout. 

Doufám, že budete mít opravdu léčivý týden a přeji vám, ať se vám splní všechny vaše sny!

* * *

zdroj: https://youtu.be/gxI-oeODYEc
překlad: Magda Techetová

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.