pondělí 9. října 2017

Květinový výklad Roberta Reevese pro týden od 9. do 15.10. 2017

Ahoj, já jsem Robert Reeves a půjdeme se teď společně podívat na to, co by naši andělé chtěli, abychom věděli pro následující týden. Jak vždy zde mám své důvěryhodné květinové vykládací karty. Dopřejte si ale nejprve chvilku na to, abyste si vyjasnili otázku, na kterou si přejete znát odpověď. Na co byste se svých andělů chtěli zeptat? Andělé jsou přitom s vámi a vaši otázku slyší. Zatímco karty míchám, andělé vám chtějí vzkázat, abyste k sobě tento týden byli jemní. Dělo se hodně věcí a odevšad k nám chodily další a další požadavky, jako bychom se neměli nikdy zastavit. Je tedy třeba si odpočinout. Najděte způsob, jak do každého svého dne vnést relaxaci, klid a mír. Může to prostě znamenat vzít si nějakou pěknou knížku a počíst si v ní, udělat si hrnek dobrého čaje, vyjít si na procházku na sluníčku, několikrát se zhluboka nadechnout... zkrátka na chvíli odvést svou mysl pryč z toho všeho stresu. Protože čím více cítíme stresu, úzkosti a obav, tím hůř vnímáme své anděly a jejich vedení, protože náš stres na sebe stahuje veškerou naši pozornost. 

Co nám tedy vyšlo pro tento týden? Je to karta růžové růže s názvem Nechte zářit svou vnitřní krásu. Tato karta vám připomíná, že je na vás všechno už dokonalé a takové, jaké má být. Nemusíte se snažit na sobě všechno měnit, snažit se zapadnout a být někým jiným, protože ten, koho ve světě potřebujeme, jste VY. Nepotřebujeme další kopie lidí, kteří už existují. Potřebujeme vás. Když si uvědomíte, že jste dokonalí právě takoví, jací jste, nemáte se proč bát, proč řešit takové ty názory, že bychom měli být "jako on nebo ona" a mluvit jinak, že UŽ bychom měli mít v kariéře dosaženo toho či onoho bodu, že bychom už měli být někde jinde, že bychom měli jinak vypadat, atd. atd. To všechno se snaží nás utvořit do nějaké určité podoby. Ale vy jste zcela unikátní a individuální! A je nesmysl snažit se s někým srovnávat, když je přitom každý jiný! Potřebujete si uvědomit, co všechno je na vás výjimečného a co vás dělá úžasnými. A na to se máme tento týden soustředit. Abychom si uvědomili, co nás dělá jinými. Zbaví nás to obrovské tíhy. Snaha zařadit se do nějaké kategorie je zbytečně stresující. 
Když jsem začínal veřejně s touto svou činností, díval jsem se, jak to provádějí jiní autoři a snažil se to dělat také tak. Snažil jsem se být určitou osobností a myslel si, že když budu dělat věci stejným způsobem, bude se to lidem líbit. Ale mně se to nelíbilo, nesedělo mi to. Nebyl jsem to já, nebylo mi to blízké, nedokázal jsem si k tomu najít vztah. A hlavně mě to vždycky stálo strašně moc sil, abych takový byl. Tak dnes všechno dělám tak, jak je to mně osobně blízké.
I vy buďte prostě sami sebou! To je ten nejlepší člověk, jakým kdy můžete být! A čím více budete SEBOU, tím snazší pro vás věci začnou být. Začnou se vám zhmotňovat vaše přání, začnete jasně slyšet své anděly, a to čistě proto, že jste konečně upřímní vůči tomu, kým opravdu jste. Že už se nesnažíte být tím, kým si myslíte, že svět chce, abyste byli. Svět potřebuje právě toho, kým opravdu jste. Nechte svou vnitřní krásu zářit, přestaňte se omlouvat za svou jedinečnost a bavte se. A nezapomeňte si najít čas na zklidnění a relaxaci. Odpočívejte a buďte v klidu.

Posílám vám mnoho vděčnosti a andělů a přeji vám, ať se vám splní všechny vaše sny!

* * *

zdroj: https://www.facebook.com/robertreevesnaturopath/videos/1426200130750143/
překlad: Magda Techetová 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.