pátek 27. září 2013

Promluva Doreen Virtue na rádiu Hay House ze dne 6.3. 2013

Mnoho a mnoho požehnání pro vás! Děkuji vám moc za to, že jste se k nám dnes připojili – máme tady Andělskou párty a jste srdečně zváni! Pokud navštívíte náš facebook, najdete tam spoustu svých bratrů a sester světla, milovníků andělů, spoustu úžasných lidí a také andělských terapeutů, stejně jako lidí, kteří vykládají karty a jsou tady proto, aby vám pomohli a podpořili vás. Je to na adrese facebook.com/DoreenVirtue444 . Prosím, připojte se k nám. Kromě odpovídání na dotazy na facebooku je tento čas určený také na zodpovídání telefonických dotazů. Nejprve bych však chtěla pohovořit o energii.

Hodně se toho teď odehrává. Máme zde velmi intenzivní čas. Procházíme začátkem roku 2013 s otevřeností vůči pravdě, bez opony, která by kohokoli z nás oddělovala od pravdy a poznání skutečnosti. Indigové děti toto věděly vždy – vždy znaly pravdu. Ale nyní mohou všichni cítit a vnímat pravdu, pokud ovšem neutíkají před tímto vnímáním skrze drogy a nebo pokud se nějakým jiným způsobem neznecitlivují. Ale pro ty, kdo jsou vysoce citliví, nebo pro ty, kdo se stávají více vnímavými, je pravda naprosto evidentní. A můžete ji cítit i ve svém těle, podobně jako hudební noty – buď jsou v harmonii nebo nejsou.

Mnoho lidí za mnou přichází a ptají se mě, co mají dělat v té či oné situaci, ať už osobní nebo globální. Začněme osobní stránkou. Veliká spousta lidí nyní cítí potřebu provádět zásadní životní změny. Mnoho lidí chce opustit své zaměstnání. Mnoho lidí chce začít se svou léčitelskou praxí nebo se stát spisovately, nebo dělat něco s uměním… Zkrátka chtějí dělat něco, co je jejich upřímnou vášní. Hodně lidí se také chce přestěhovat na jiné místo a chtějí se ujistit, jestli to mohou udělat, takže jim dělám karetní výklady ohledně toho. Chtějí vědět, jestli to bude fungovat.

Jiní se mě ptají na své vztahy, protože chtějí učinit změny v oblasti těchto vztahů. To se týká jak milostných vztahů, přátelských vztahů, tak i vztahů uvnitř rodiny. Také mají problémy se svým zdravím nebo se zdravím někoho milovaného. Do toho patří také přechod, při němž lidé opouštějí Zemi, aby se připojili zpět do duchovního světa, a tak pozůstalí v tomto období prožívají mnoho žalu ze ztráty, protože jejich blízcí odcházejí. Mě samé se to také dotklo, ztratila jsem dvě kamarádky, první minulý měsíc a druhou včera. Je to něco, co se hluboce dotýká nás všech v tomto čase změn.

Společným jmenovatelem tohoto všeho je spojení s pravdou. Znamená to, jak už jsem řekla, že vaše tělo dokáže vnímat, zda je něco v harmonii a nebo není. Kdybych sedla k piánu a zahrála dva tóny, pak buď by společně zasáhly přímo jádro a nebo by se vzájemně rušily a byly by v dishamonii. A toto dokážete cítit ve svém těle, zda je něco v harmonii. Týká se to i vašeho životního prostředí. Zamyslete se nad tím, jak se cítíte ve svém prostředí, kde žijete? Některé věci pocítíte jako klíč a některé budou naprosto mimo harmonii.

Někdo se mě včera zeptal na velmi věcnou otázku: „Co mají dělat lidé, kteří nemají peníze, aby provedli životní změny? Co oni?“ Ta otázka přišla od ženy, která je velmi senzitivní a soucitná, a která vnímá problémy druhých, aniž by narušily její vlastní situaci. Co na to můžu říci, je to, že jsem si tím prošla. Já sama jsem si tím prošla.
Víte, že jsem napsala spoustu knih, a vy, kteří jste si přečetli třeba Andělskou medicínu, znáte pozadí mého příběhu. Píšu nyní knihu, která vyjde později v tomto roce, má název Asertivita pro pozemské anděly, což je velmi aktuální téma, takže jsem z knihy opravdu nadšená. Otázka té ženy ve mně vyvolala spoustu vzpomínek. Pamatuji si, když mé děti byly ještě malé, neměli jsme dost peněz na nájem a elektřinu, na jídlo.. Velmi dobře si pamatuji na tento silný zážitek nedostatku. Ale stejně tak si pamatuji všechny zázraky, které mi pomohly tím projít. Vzpomínám si, jak jsem neměla vůbec žádné peníze, protože jsem neměla práci, a tudíž ani žádný příjem, a tak jsem neměla dost peněz na zaplacení účtu za elektřinu. Otec mých dětí nepracoval. Takže jsem se modlila. Prostě jsem se modlila. A hned následující den mi přišel email s šekem, na který jsem dávno zapomněla, že ho mám dostat. A částka na něm byla velice podobná té, kterou jsem měla uhradit za elektřinu.
Jindy jsem zase byla v obchodě se zdravou výživou a neměla jsem dost peněz na základní potřebné jídlo. Velmi jsem dbala na to, aby věci, které kupuji, nebyly geneticky upravené, dávala jsem si pozor na to, co kupuji sobě a svým dětem. Měla jsem jen na nějaké polévky a rýži. Chtěla jsem pro ně nějakou zeleninu. A pak jsem se podívala na zem, a tam ležela stodolarová bankovka. Bylo to jako dar z nebes. Rozhlédla jsem se kolem dokola, ale nebyl tam nikdo, kdo ji mohl ztratit. Bylo to pro mě a byl to dar od andělů, a tak jsem se mohla vrátit do obchodu a koupit svým dětem čerstvou zeleninu.

A toto se nestává jen mě, i když ego se snaží vám to napovídat, stává se to všem, kdo žádají o pomoc. Já jsem také mnoho let živořila, ale nějakým způsobem se mi pak dostala do rukou kniha, která ke mně přišla přímo od Vesmíru, byla to kniha Normana Vincenta Pealea s názvem Pozitivní představivost. Velmi doporučovaná kniha, která je věčná. Tato kniha je o vizualizování úspěchu. Byl to nový pastor a nikdo mu nechodil do kostela. Co udělal, bylo, že si prostě představoval plný kostel šťastných lidí. A to se splnilo téměr okamžitě! Byl jmenován správcem toho kostela, neboť byl úspěšný a přivedl do něj lidi.
Ráda bych vás všechny povzbudila, abyste nepřestávali a šli dál!

Dále bych vás chtěla povzbudit také v oblastech, které vás znepokojují a vytáčejí, ať už je to znečišťování životního prostředí, zamořování oblohy stopami po chemických látkách, způsoby, jakými se zachází se zvířaty, dětmi nebo ženami… Ať se jedná o cokoli, připojte se prosím ke mně a dávejme o tom vědět.

Pokud navštěvujete moji facebookovou stránku, jistě jste si všimli, že se intenzivně zabývám potravinami, v nichž jsou použity geneticky modifikované organismy (GMO). Přidala jsem tam oněch deset výrobců, neboť potraviny a výrobky, které kupujete všude v obvyklých obchodech, obsahují tyto geneticky modifikované ingredience. Je pravda, že v Austrálii se to vyznačuje na etiketách, ano. V Americe to ale nutné není. A výzkum na krysách prokázal, že některé geneticky modifikované ingredience mohou způsobit neplodnost do tří následujících generací! Některé mohou způsobit velké a rozsáhlé nádory! Mnoho z nás věří tomu, že jak se momentálně objevuje hromada zdravotních problémů téměř epidemicky všude po světě, má to přímou souvislost s geneticky upravenými složkami v potravě. Je také možné, že se podílí na vzniku obezity a většího ukládání tuku.

Mou vizí je, že toto všechno je již teď úplně pryč z naší planety. Vidím, jak jsou si této věci všichni vědomi. Vidím, jak se těchto věcí dokážou všichni zbavit. Vidím, jak všichni mají dostatek peněz na to, aby si mohli kupovat certifikované organické produkty. Také vidím, jak se všichni zdravě stravujeme.
Není to vize, kterou bych vám nutila. Prostě ji mám. Jsou mi ukazovány dnešní fastfoody, jak jsou z nich restaurace plné organických potravin a zeleniny. Během následujících let získá planeta více tropické podnebí, a ukazují mi, že namísto geneticky upravovaného ovoce budeme moci jíst banány a mango normálně ze stromů. Vidím všechny lidi, jak se stávají šťastnějšími a zdravějšími.
A můžete tomu napomáhat – když si budete udržovat svou pozitivitu a optimismus. V tom spočívá lék pro tento svět. Pak je na nás, abychom následovali kroky, k nimž se budeme cítit vedeni. K tomu může patřit například bojkotování některých věcí.

Někdo se mě nedávno zeptal: „Jak můžeme přispět ke změně toho, jak se v Číně zachází se psy a kočkami?“ V Číně je dáno, že každý výrobek určený k osobnímu používání, musí být testován na zvířatech. A tak každá společnost, která vyrábí různé krémy, nápoje a přípravky, musí testovat tyto látky na ubohých zvířatech. Vídáme fotografie, u kterých nás napadá: Ach můj Bože, tam bych nedokázala ani vkročit!
Tato osoba tedy hledala způsob, jak pomoci změnit způsob zacházení se psy a kočkami v Číně. Poradila jsem jí, že nejlepším způsobem je bojkot – přestat kupovat cokoli ze srsti nebo kůže, co pochází z Číny. Je to obecně známo, že v Číně se psi a kočky po velkém kradou, protože jsou bezplatným zdrojem kůže a srsti. U bot, kozaček, kabátků, opasků, nebo kalhot z kůže, které pocházejí z Číny, je velká pravděpodobnost, že se jedná o psa nebo kočku. Říkám vám skutečnost takovou, jaká je. A jak může bojkot tohle ovlivnit? Důvod, proč se tohle všechno děje, je ten, že my sami to podporujeme – žádáme levné kožené oblečení, pásky, všechno hlavně levně. Týká se to dokonce i těch obchodů, o kterých si myslíte, že jsou důvěryhodné. I tito lidé touží po zisku. A tak nahrazují kůži ve výrobcích za levnější. Odtud to pak všechno vychází.

Společně to můžeme změnit! Spousta lidí se mě ptá: „No dobře, ale kde potom seženeme nové boty, oblečení atd.?“ Ujišťuji vás, že existuje mnoho různých alternativ! Můžete najít jiné alternativy bot, které vůbec nejsou ani drahé! Často se tomu věnují například maminky, které stejně jako vy potřebují vydělávat peníze pro sebe a své děti, a přitom třeba pracují doma. Podporujme takovéto podniky! A bojkotujme vše, co je třeba, a mějme své vize! Namísto stěžování si, jak nemáte peníze, si nyní najděte chvíli a něco s tím udělejte.

* * *

MEDITACE

Uděláme si meditaci. Představujte si sebe i své milované. Jestliže si stěžujete na nedostatek peněz, vytváříte si ještě více nedostatku. Právě takto jsem kdysi já sama našla cestu ven, skrze meditování a vizualizaci.
Nejprve se vycentrujme a dýchejme. Dýchejme.
Zatímco vydechujete, vydechněte ze sebe všechno, co vás tíží a trápí, a toto vše nahraďte pozitivními představami.

Představujte si svou situaci jako uzdravenou – uvnitř i vně. Dívejte se na své peníze, jak hojně proudí. Dívejte se na to množství peněz, které vám přichází šekem nebo na účet. Představujte si sami sebe, jak posíláte peníze charitám a organizacím, které se věnují věcem, na nichž vám záleží.

Dívejte se sami na sebe, jak velice snadno měníte svůj způsob stravování a zbavujete se všech geneticky upravovaných produktů. Jak máte spoustu zdravého organického jídla pro sebe i svou rodinu.

Dívejte se na sebe, nikoli jak trpíte v práci, která vás nebaví, ale jak vidíte možnosti, které se vám nabízejí, co všechno můžete dělat, aby to odpovídalo vašim skutečným vnitřním touhám. Dívejte se, jak jste šťastní se svou prací. Dívejte se na všechna ta požehnání, díky nimž se věnujete po celý čas své milované činnosti, a jak naplňujete své životní poslání, o kterém víte, jaké je. Jak se věnujete práci, kterou si užíváte a s níž dosahujete úspěchu naprosto ve všem.

Dívejte se na sebe, jak bydlíte v domě, v němž se cítíte pohodlně a v bezpečí, v prostředí, které skutečně vyhovuje vám i vaší rodině.

Nedívejte se na to, zda je to logické nebo ne, jestli vám ego našeptává, že to je nebo není možné, zda toho můžete dosáhnout nebo nemůžete… Zkrátka si to vizualizujte, jako by to už bylo splněno, bez jakýchkoli starostí, aniž byste se zabývali otázkou, JAK se to stane.

Představte si své vztahy s lidmi, s nimiž žijete, jako harmonické a šťastné. Kde potřeby každého jsou naplňovány. Pokud vám ego namlouvá, že se vám naplnění vašich potřeb nedostane, pak se nadechněte… a pak s výdechem uvolněte všechny ty negativní pochybnosti a pošlete je pryč. Protože jen ony jsou překážkou na vaší cestě. A vy máte na výběr možnost je propustit.
Pochybnosti vás nijak nechrání před zklamáním. Ve skutečnosti právě ony vytvářejí a přitahují zklamání.

Představte si, jak máte vztahy s úžasnými a podporujícími přáteli. S důvěryhodnými lidmi. Se skutečnými přáteli. A představte si vztah se sebou samými - jak máte spoustu času na cvičení, v podobě, jaká vám vyhovuje. V podobě, k níž se cítíte vedeni. Představte si, jak nádherně se cítíte ve svém těle, a jak si děláte čas na tvoření svého vlastního, zdravého organického jídla.

Představte si svůj vztah s Božstvím. Jasně vidíte, slyšíte a cítíte své božské vedení. Naprosto tomuto vedení důvěřujete a splýváte s Božstvím ve všech svých myšlenkách a pocitech. Cítíte smysl své mise, svého poslání, a dovolujete sami sobě cítit se silní a mocní. Vy sami o sobě můžete dokázat ohromné a velké změny v rámci celé planety. Tím, že budete mluvit a podnikat Božsky vedené kroky. Máte v sobě stejnou energii, jakou mají hrdinové, které obdivujete. To stejné spojení. A žijete v tom stejném principu. "Jestliže se to má uskutečnit, je to na mně."

Nyní si slíbíme, že se chopíme svého životního prostředí. Že budeme volat, promlouvat a psát petice, nebo se vyjadřovat prostřednictvím svého facebooku o věcech, kterými se vášnivě zabýváme. Že budeme naprosto otevření ohledně věcí, na kterých nám skutečně záleží.

Přestaňte se starat o to, jak se na vás budou lidé dívat nebo jak budou reagovat na to, co říkáte. Být sami sebou je samotným jádrem dosažení síly, neboť Bůh vás stvořil dokonalé! Jste-li takoví, jací teď jste, a schováváte se před ostatními, schováváte a zablokováváte svou dokonalost.

Voláme nyní všechny anděly v nebesích, aby vám dali sílu, odvahu a motivaci k tomu, abyste si dovolili být skutečně sami sebou – být svým opravdovým, autentickým Já – právě teď. A také aby vám dávali potřebný směr, tak abyste mohli pokračovat kupředu a následovat své Božské vedení.
Namísto toho, abyste se ptali mě a chtěli po mně, abych vám potvrdila, zda vám to a to vyjde, zda to a to bude fungovat, zda můžete udělat tu a tu změnu, dovolte mi říci, že odpověď na toto všechno je ANO! Jestliže dostáváte onu myšlenky, ony pocity a opakované Božské vedení k provedení změn, zaručuji vám, že budou fungovat - určitě dokud si budete držet vizi, že fungují.

Věřte té Božské síle uvnitř vás! A využívejte tuto sílu, abyste mohli sami dávat příklad tvoření z pozice lásky, a již nikdy tvoření z pozice strachu. Tak se staň.

Posílám vám mnoho lásky a těším se na vás v dalším pokračování.

- Doreen Virtue

* * *

zdroj: hayhouseradio.com
poslech a překlad: Magda Techetová

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.