čtvrtek 27. února 2014

Květinový výklad Roberta Reevese pro týden od 24.2. do 2.3. 2014

Ahoj, tady je Robert Reeves a pro tento týden bych vám chtěl připomenout, jak moc je důležité se o sebe dobře starat. Tento víkend jsem se necítil úplně nejlíp, ale naštěstí mám své přírodní přípravky a doplňky, díky kterým jsem se postavil zase zpátky na nohy. Jsem moc rád, že je mám všechny i pro vás. Řekl bych, že důvodem toho všeho je skutečnost, že rok 2014 je skutečně rokem obrovských změn, a jistě sami vidíte, jak měníte mnoho věcí, které jste dříve dělávali jinak. Ale právě proto potřebujeme také hodně odpočívat. Dopřejme si to právě v tomto týdnu. Darujte si čas pouze sami pro sebe.
Zeptejme se také karet na jejich poselství pro tento týden. Tentokrát jsem veden k výběru pouze jedné karty. Podíváme se tedy, jaké vedení nám poskytnou naši andělé a květiny.

Je to karta červené růže, která říká Otevřete své srdce. Říká, že vaše schopnost cítit a prožívat lásku závisí na tom, zda máte otevřené srdce. Uzdravte svá minulá zranění a objevte skutečnou vášeň, která se ve vašem srdci skrývá. Rudá růže je nádherným symbolem lásky a říká nám, že když otevřeme své srdeční centrum, dovolíme tak energii lásky, aby námi začala proudit. I o tom je tento týden - o vzájemném propojení s ostatními. Zaměřte se na to, co je skutečně důležité. Není to o materiálních věcech, je to o citech v našem srdci. Dopřejte si tedy léčení. Když zpomalíme a budeme odpočívat, dovolíme tak spoustě zázraků, aby se začaly odehrávat.
Věřím, že si tento týden užijete a že si dopřejete dostatek odpočinku.

Těším se na vás zase příště a do té doby vám přeji, ať se vám splní všechny vaše sny.

* * *

zdroj: http://www.youtube.com/watch?v=m9QDdYoHrAQ&feature=youtu.be
překlad: Magda Techetová

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.