neděle 16. března 2014

Květinový výklad Roberta Reevese pro týden od 17. do 23.3. 2014

Ahoj, já jsem Robert Reeves a přináším vám duchovní vedení pro týden od 17. do 23. března. Protože se během nahrávání videa s výkladem objevilo mnoho problémů, řeknu vám nyní, které karty jsem vytáhl, bez přímého přenosu.

První karta, kterou jsem vytáhl, byla karta hrachoru a říká Vaše přání se plní. Říká nám, že všechny ty úžasné věci, za které jsme se modlili a v které jsme doufali, jsou na cestě. Vaši andělé vyslyšeli vaši každou, každičkou modlitbu, a nyní nastal čas, kdy vám budou přinášet odpovědi na tyto modlitby. Někdy se musíme spoléhat na svou trpělivost. Někdy je třeba nějaký čas počkat, než se nám těchto darů dostane. Ale zapamatujte si, že nikdy nejste opomenuti. A že každá modlitba a každé přání je vždy vyslyšena. Obzvláště to platí pro tento týden.

Další kartou, kterou jsem vytáhl, byla karta Čas se rozhodnout. Říká: "Rozhodněte se, abyste se mohli pohnout kupředu. Když se tato karta objeví, znamená to, že jsme na rozcestí. Máme více různých směrů, kterými se můžeme vydat. A andělé říkají, že pravá je vždy cesta nejmenšího odporu. Zvolte si proto snadný směr. Zvolte si takový směr, který je jednoduchý. V tomto případě se jedná o logickou volbu. Že je nějaká cesta těžší, ještě neznamená, že bude také více odměněna. Pamatujte, že v tomto týdnu je zcela v pořádku volit si snadné cesty.

A poslední kartou pro tento týden byl ibišek, karta Jednoty. Tato karta nám připomíná, že my všichni jsme Božsky propojeni. Já jsem duchovně spojen s vámi a vy jste duchovně spojeni se všemi lidmi, na které jen pomyslíte. Je to síť léčivé a povznášející energie. Ale jen když si to tak zvolíme. Jinak si také můžeme vytvořit přesný opak, viďte? Když se obklopíme negativními lidmi, ze kterých vychází jen frustrace a hněv, můžeme to všechno začít také vstřebávat. V tomto čase se tedy obklopte pozitivními, milujícími lidmi. Buďte tou inspirací, kterou lidé potřebují. Vy je můžete povznést a vytáhnout je nahoru.

Takže, pro následující týden bych chtěl, abyste si tyto věci pamatovali. Abyste věděli, že je naprosto v pořádku volit si snadnou cestu, neboť v tomto čase se vám plní vaše přání. A také si pamatujte, že my všichni jsme Božsky spojeni a že nikdo není lepší než druhý. Zrovna v této době pro vás chystám nové video Poselství a vedení andělů, ve kterém hovořím o tom, proč nemusíme jeden s druhým soutěžit :)

Bylo mi velkým potěšením vám doručit tyto andělské zprávy. Čekejte tedy na video Poselství a vedení, doufám, že se mi ho podaří v pořádku nahrát na internet. Do té doby vám přeji, ať se vám splní všechna vaše přání!

* * *

zdroj: http://youtu.be/tftviX1fryA
překlad: Magda Techetová

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.